Het bedrijf bestaat pas sinds 2008 en is gestart met 2 oprichters en €0,- omzet. Inmiddels werken er meer dan 340 mensen die 32 niche websites beheren. Ondanks dit succes is het bedrijf onbekend en al helemaal bij recruiters en recruitment marketeers!
De centrale recruitmentmarketing vraag is “Waar zit mijn doelgroep?”
Veel vakprofessionals (behalve recruiters en sales mensen) kun je wel sourcen en benaderen op social media zoals Linkedin, maar vacatures posten heeft er weinig zin. Jonge mensen kun je prima bereiken via vacaturesites, maar de goede ervaren professionals zijn bijna nooit te vinden op sites zoals Indeed. Het is daarom logisch dat kwalitatieve gespecialiseerde (nieuws) sites steeds vaker gebruikt worden voor het plaatsen van vacatures én zelfs het belangrijkste kanaal zijn voor employer branding. Het is simpelweg sterker om op Cobouw.nl te vertellen over gave projecten van je bouwbedrijf dan alleen op je eigen site.
Dankzij het partnership tussen Recruiters Connected en VMN Media krijgen onze leden een flinke korting. Zelfs meer korting dan mediabureaus.
De kortingen exclusief voor leden van Recruiters Connected
- 25% korting op vacatures.
- 10% korting op employer branding, zoals content en banners.
De niche websites
- Cobouw.nl
- InstallatieJournaal.nl (installatie e)
- Gawalo.nl (installatie w)
- KoudeEnLuchbehandeling.nl (koel en lucht techniek)
- DeArchitect.nl
- Vastgoedmarkt.nl
- Distrifood.nl
- VMT.nl
- MissetHoreca.nl
- Logistiek.nl
- PWnet.nl (HR)
- SalarisNet.nl (Salaris/ payroll)
- Arbo-Online.nl (arbo)
- Flexmarkt.nl
- AMT.nl (automotive)
- CMweb.nl (Controllers Magazine)
- ExecutiveFinance.nl (Finance directie)
- AMweb.nl (verzekeraars en banken)
- Facto.nl (facility)
- ManagementSupport.nl
Wil je vacatures plaatsen of meer informatie over employer branding campagnes?