Ervaren recruiter beschikbaar!

Om mezelf even kort voor te stellen
Mijn naam Peter Hagedoorn, 40 jaar en woonachtig in Amersfoort, samen met mijn vrouw en 2 kinderen. Met mij tref je een enthousiaste, ervaren en commerciële specialist in recruitment en arbeidsmarktcommunicatie. Zowel op het gebied van recruitment als op het gebied van tools en innovaties in de branche heb ik ervaring opgedaan in de afgelopen 8 jaar. Het wervingsproces is divers en bestaat uit veel verschillende onderdelen die stuk voor stuk bepalend kunnen zijn in het behalen van succes. Daarin scherp zijn, de mogelijkheden verkennen uitvoeren op operationeel en tactisch vlak, is iets wat mij goed ligt.

Hoe werk ik?
Eerst door samen een gericht recruitmentplan op te stellen rondom te werven kandidaten of rondom hele functiegroepen. Sluit de vacaturecontent aan? Zijn we zichtbaar bij de juiste doelgroep? Wordt er adequate gedaan bij respondenten?
Etc. etc. Binnen de sector heb ik een netwerk opgebouwd van specialisten op diverse gebieden in het recruitment proces, waar ik mee kan samenwerken als daar behoefte aan blijkt te zijn. Zo kan ik altijd snel schakelen.

Waar ben ik trots op?
Tussen 2011 en 2018 heb ik veel commerciële vacature mogen invullen voor Reed Business Information l DSG Group. Het vinden van de juiste kandidaten, met een passende achtergrond en aansluitende persoonlijkheid was altijd een mooie stevige uitdaging. Het invulpercentage lag (ondanks concurrentie) boven de 80%.

In 2018 en 2019 heb ik voor diverse corporate opdrachtgevers (o.a. binnen de zorg en welzijn) gerichte wervingsadviezen mogen opstellen, waarbij de details altijd doorslaggevend zijn gebleken. Daarbij stap voor stap door het proces gegaan;
1) sluit de content goed aan? 2)Waar is deze doelgroep te vinden? 3) Hoe kunnen wij een multichannel online benadering neerzetten die budgettair passend blijft. Hierin heb ik successen mogen boeken en daarmee voor mijn opdrachtgevers forse besparingen op het recruitmentbudget weten te realiseren.

Beschikbaarheid voor uw organisatie
Vanaf maart ben ik beschikbaar voor een nieuwe opdracht en ik help uw organisatie graag met het optimaliseren van het interne recruitmentproces en het invullen van uw vacatures. Dat kan voor ten minste 16 uur per week.

Interesse om eens verder kennis te maken?

Peter Hagedoorn
Linking People
06 – 37 17 18 90
peter@linkingpeople.nl
LinkedIn 

Share

Deze website maakt gebruik van functionele, analytische en cookies van derden cookies om u een zo goed mogelijke gebruikerservaring te geven.

Ga hiermee akkoord door op accepteren te klikken.